26 Nisan 2010 günü Dikmen Endüstri Meslek Lisesinde başlayan E-Öğrenme 2 adlı hizmet içi eğitim programı çerçevesinde 1. oturumda katılımcılarla teknolojinin öğrenmeye katkısı üzerinde tartışıldı.
Öğrenme stilleri üzerinde duruldu. Görsel, işitsel ve kinestetik öğrenme ile ilgili 4 çalışma yapıldı. Yapılan çalışmaların sonuçları gözden geçirildi.Bazı katılımcıların bilgiyi geri çağırma deneyimleri hakkında konuşuldu. Blog oluşturuldu. Her öğrencinin Gmail adresi alması sağlandı. E-Öğrenme Hizmet İçi 2. Grubu blogunun nasıl işleyeceği ve kullanılacağı hakkında bilgi verildi.
Teknoloji öğrencilerin yönlendirilmesini ve öğrenmesini kolaylaştıran bir etkiye sahiptir. Bir yandan zamandan tasarruf sağlarken , diğer yandan da öğrenmeyi çeşitlendirerek zevkli bir çalışma ortamı oluşturmaktadır. Öğrenen kişiye öğrenilen bilgiyi tekrar yapma imkanı verirken diğer yandan da facebook.twitter, youtube gibi sosyal ağlar aracılığıyla öğretmenle ve bilgiye sahip diğer kişilerle anında buluşma imkanı sağlamakta ve bilgiye ulaşımı zaman sınırlaması olmadan gerçekleştirme imkanı vermektedir. Ancak yüz yüze eğitimden farkı öğrencinin sitede paylaşılan bilginin ne kadarını anladığı konusunda geri bildiriminin olmaması ve sınıf içinde kullanılan yöntemlerin çeşitliliğinden faydalanılamamasıdır ki; bu da paylaşımın eksik kalan yönüdür.
26 Nisan 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hocam yansıtma sorularına yaptığınız yorumlar ve bugünkü değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
YanıtlaSil